loading...
چاووش ظهور
سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 169 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)
هدف اصلي انقلاب اسلامي رسيدن به ظهور است

استاد محمد قائم‌مقامی معتقد است دکتر احمدی‌نژاد در دولت‌های نهم و دهم با گفتمان دیپلماتیک بحث مهدویت را جهانی کرد و این کار بحق و درستی بود که امیدواریم در دولت جدید این روند ادامه پیدا کند.

 

شبکه ایران / محمد قائم‌مقامی استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو باایران درباره رسالت نظام جمهوری اسلامی در زمینه تشکیل جامعه مهدوی و مقدمه‌سازی ظهور امام زمان (عج) گفت: در

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 198 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

توجه!!!!در جاده انقلاب روی تابلو نوشته شده: جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید، با دنده لج حرکت نکنید، سبقت ممنوع، ...

افسران - توجه!!!!در جاده انقلاب روی تابلو نوشته شده:  جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید،  با دنده لج حرکت نکنید، سبقت ممنوع، ...

در جاده انقلاب روی تابلو نوشته شده:
جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید،
با دنده لج حرکت نکنید، سبقت ممنوع،
دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از هرگز نرسیدن به امام است
حداکثر سرعتتان از سرعت ولایت فقیه بیشتر نباشد،

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 151 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

۱- آیت الله سید محمد مهدی لنگرودی:

برای شناخت ایشان:
۱- قبل از اینکه پدرش بداند که خانمش باردار است آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی به ایشان میگوید و همین اسم را برای او انتخاب میکند.

۲- علاقه ی زیادی که به بحضرت مهدی (عج) دارد لقب عبدالصاحب را برای خود انتخاب میکند.

۳- کرامات زیادی دارد و چشم برزخی

۴- بیش از ۱۵جلد آثار ارزنده و... برای شناخت بیشتر به کتاب پرهای صداقت ص ۱۶۱الی ۱۶۴مراجعه شود.

خوده حضرت آیت الله محمد مهدی لنگرودی می فرمایند:

در مشهد دیداری با سید حسنی داشتم (همان کسی که قبل از ظهور حضرت قیام می کند) ایشان سید حسنی به جریان چزیره خضراء اعتقاد داشتند ولی فرمودند: محلی که عده ای می گویند مثل مثلث برمودا و جاهای دیگر درس نیست.

در مورد انقلاب اسلامی نظرشان این بود که فاصله بین انقلاب با ظهور حضرت کمتر از ۴۰ سال است و می گفتند این مطلب را در ضمن احادیث علائم ظهور برداشت کرده اند و یکی از شاگردانش گفت آقا فرمود یک روز چشم باطنی ام باز شد و چیزهایی را می دیدم که اذیت میشدم از خدا خواستم که از من بگیرد و آن حالت به من دست ندهد.

منبع : پرهای صداقت ص ۱۶۳محمد لک علی آبادی.

توضیح : سید حسنی نامبرده طبق احادیث و روایات حدوداً ۳ ماه به قیام حضرت براثر جنایاتی که سفیانی در عراق ببار می آورد برمی تابد و رزمندگانی داوطلب به سمت اهواز حرکت میکنند. به اهواز که می رسند در همان گیرودار شایعه میشود که حضرت مهدی قیام نموده سفیانی چند لشکرش را می فرستد که او را بگیرند و بیاورند که در بین مکه و مدینه سرزمینی بنام بیداء همه به زمین فرو میروند و چند لشکر سفیانی با ایرانیان و نیروهای سید حسنی درگیر می شوند که لشکریان سفیانی شکست می خورند و فرار می کنند. سید حسنی و نیروهایش به سمت حضرت مهدی حرکت می کنند و با او بیعت می نمایند.


۲- استاد شیخ عبد القائم شوشتری

 

حضرت استاد شیخ عبد القائم شوشتری می فرمایند یکروز در سفری که به سوریه رفته بودم خیلی هوا گرم بود بقصد زیارت حضرت مقداد حرکت کردم و پس از جستجوی زیاد قبر ایشان را پیدا کردم. صدایی از قبر جناب مقداد به من گفت: تا کی میخواهی به زیارت مقدادها رفته بیایی، برو سراغ مقدادهای زنده. حاج آقای شوشتری اهل باطن بودند و باطن اشخاص را میدیدند و گاهی خدمت رجال الغیب می رسیدند که می توانید در کتاب پرهای صداقت محمد لک آبادی ص ۲۰۰تا ۲۰۹بخوانید و کرامات ایشان را ملاحظه بفرمائید.

حضرت آقای شوشتری فرمودند:

اخیراً درمکه با شخصی که از رجال الغیب بود برخورد کردم، سوالات متفاوتی از ایشان پرسیدم و جوابهایی را مرحمت کردند یکی از سوالات من این بود که آیا ظهور نزدیک است؟ در جواب فرمودند:  "ظهوره نزدیک" از آنچه که در ذهن شماست هم نزدیک است.

حضرت آقای شوشتری می فرمایند که در ذهن من این بود که مسیحیان در سال ۲۰۰۰میلادی در محل عروج حضرت مسیح جمع شده بودند و می گفتند که جناب مسیح علیه السلام وقتیکه رفته فرموده من ۲۰۰۰ سال دیگر می آیم ولی من عقیده داشتم و دردلم بود که آنها اشتباه میکنند چون وقتیکه حضرت مسیح به آسمان عروج کرد، حدود ۳۳ سال سنش بود. وقتیکه بگوید من ۲۰۰۰ سال دیگر می آیم ( میشود سال ۲۰۳۳) چون ۳۳ سال از سال ۲۰۰۰ گذشته. خلاصه بنده در ذهنم بود که حضرت مسیح در سال ۲۰۳۳ می آید و واضح است حضرت مسیح که فرود می آید پشت سره آقا امام زمان نماز می خواند یعنی آقا ظهور کرده است که آن فرد رجال الغیب گفت از آنچه که درذهن شماست هم نزدیکتر است.

منبع:  پرهای صداقت محمد لک آبادی ص ۲۰۳


در هفته نامه ی صبح صادق مورخه 20/6/85 میخوانیم: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید فرمودند: گسترش فرهنگ مهدویت در سراسرجهان، بشارتی بر نزدیکی ظهور منجی موعود عج است. وی در جمع زائران و شیفتگان امام عصر عج جمعه شب در مسجد جمکران افزودند: امروز باعنایت پروردگار ، در اقصی نقاط دنیا شاهد جشن و سرور میلاد منجی عالم بشریّت هستیم و طبق روایات رسیده این برنامه ها و تشکیلات نشان از نزدیک بودن ظهور حضرت مهدی عج دارد.

هفته نامه صبح صادق 20/6/85


آیت الله خزعلی فرمودند: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی فرمودند: این انقلاب شکست خوردنی نیست و روزی میرسد که ما اسلام را به تمام جهان صادر میکنیم.و مقدمات ظهور امام عصر عج را فراهم میکنیم. امروز شاهد تحقق بیانات امام خمینی ره هستیم.

روزنامه کیهان 9/7/86


استاد حمید سبزواری از شعرای معروف فرمودند: ... امروز ضرورت پرداخت به مسآله ی ظهور بیش از هر زمانی احساس میشود. بنظر من از علائم ظهور چیزی باقی نمانده است. و وقایعی که میگذرد نوید ظهور میدهد. وظیفه ی ما این است که برای اینکه یار و حامی امام زمان عج باشیم خودمان را بسازیم.

روزنامه جوان 12/2/84


حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس شعبه ی اول دادگاه عالی انتظامی قضات ( در حال حاضر) در دعای ندبه روز جمعه 22/12/84 که از تلویزیون سراسری پخش میشد: فرمودند: برادران! برای آقا نیرو جمع کنید. سرباز جمع کنید. بخدا آقا داره میاد و هم در جمعه بهمن ماه 89 مشابه آن.


محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در همایش ایرانیان مقیم خارج در خطاب به آنان فرمودند: شما امروز در یک مقطع سرنوشت ساز تاریخی قرار دارید، یک دوران جدید آغاز می شود و شما در این دوران هستید. خود را مجهز و آماده کنید که آینده ی درخشان متعلق به شماست.

روزنامه خراسان 12/5/89

 - - -            - - -             - - -        - - -

و در دیدار با مدیران و منتخبان استاد کردستان فرمودند: اعتقاد شخصی من است که همه ی انبیاء الهی آرزو داشتند زمان ما را درک کنند چرا که پیچ تند و آخرین پیچ تاریخ است و عبور از گردنه ایست که نتیجه زحمات تمام انبیاء است. قرار است در این دوره از پیچ ظلم تحقیر، به دوره ی درخشان تاریخی برسیم. امروز همه ی مدّعیان شکست خورده اند، مارکسیست ها کارشان تمام شده است و سرمایه داران هم به آخره خطّ رسیده اند و تنها راه، بازگشت به راه انبیاء الهی باقی مانده است.

روزنامه خراسان 3/2/90

 


آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه ی تهران ۱/۴/۸۶ ضمن  یادآوری ششم تیر سال ۱۳۶۰ ( روز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب) فرمودند: مصلحت خدا بر این بود که حضرت آیت الله خامنه ای از آن سوء قصد جان سالم به در ببرند و امروز سکان دار کشتی امت اسلامی باشند تا پرچم اسلام را بدست صاحب اصلی اش برسانند.

روزنامه کیهان 2/4/86

 


در کتاب " آیا ظهور امام زمان نزدیک است؟"، واحد تحقیقاتی گل نرجس ص ۲۴۲در علائم قبل از ظهور اشاره به رهبری مقام معظم رهبری نموده است. و با اشاره به سخنی از بزرگان حقّ و حقیقت که در ماه رمضان تماس با ایشان داشته اند آن بزرگ فرموده است: مقام معظّم رهبری فردی صالح و منتظر واقعی امام عصر عج می باشد و در یک بیان (که عین آن بیان را نمی توان عنوان کرد) به مظلومیت ایشان اشاره مستقیم نمودند. نکته ی قابل توجه دیگر اینکه این سّید جلیل القدر خراسانی وظیفه ی بسیار مهمّ و حساسی در قبال ظهور بر عهده دارند که این وظیفه از اسرار است و قابل ذکر نیست. کسانیکه مخلصانه به امام عصرعشق می ورزند نسبت به ایشان ارادت خاصّی دارند.

منبع : آیا ظهور امام زمان نزدیک است؟ ص ۲۴۲


    متن سخنرانی سید حسن نصرالله در خصوص نزدیکی ظهور
 
این سخنرانی قبل از سال 2007 صورت گرفته است.


آنچه به شما می گویم: ما به زمان (وعده داده شده) نزدیک می شویم. به این زمان که فرصتی الهی در تاریخ است. به دگرگونی هایی نزدیک می شویم که در قرن بیستم به وجود آمده اند و نیز تحولاتی که در ابتدای قرن بیست و یکم آغاز شده اند.

آنچه تاکید می گردد این است که ما به سرعت در جهت نیل به این استحقاق، طی مسیر مینماییم.

ای برادران و خواهران، همانا مهدی (عج) و مسیح (ع) هر دو قطعاً در آینده ایی که در حال طلوع است خواهند آمد.
 
ما ملتهای مستضعف و ستم دیده در آخرالزمان هستیم و به یقین می دانیم که سرانجام این عیار (حق و باطل) و پایان این جنگ، دارای نتایج و پایان روشنی است.
 

امید، صبر، یقین و انتظار، چیزهایی هستند که داشتن آن ها بر ما واجب است.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 184 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

با سلام

دوستان عزیز تا حالا با خودتون فکر کرده بودید که نسبت رهبر انقلاب که عنوان ولی امر مسلمین را به همراه دارد و او را نائب امام زمان (عج) می نامند با حضرت مهدی (عج) چیست؟؟

یعنی جدای از ارتباط معنوی که باید برقرار کنند با همدیگر آیا ارتباط فیزیکی و ملاقات رو در رو هم باید داشته باشند ؟؟

و در صورت مثبت بودن آیا چنین امری صورت گرفته است؟؟

در بین برخی از مطالب به این مطلب از عارف واصل دورانمان حضرت آیت الله سید رضا بهاء الدینی برخوردم که جوابگوی این پرسش ماست

برای همین هم این مطلب رو در این تاپیک برای آنانی که دلشون منور به ایمان محمدی (ص) و علوی (ع) گشته قرار می دهم تا همگی استفاده ببرید

درضمن دراین رابطه اگر مطلبی هم داشتید ماها را بی بهره نذارید 

حاج آقا دکتر محمدی  به بیان خاطره‌ای به نقل از حاج آقا «صدیقی» (سخنران معروف و از شاگردان آیت‌الله بهاءالدینی) پرداخت و گفت:


صدیقی به حضرت آیت‌الله بهاءالدین گفت ، آقای من سفر حج را در پیش دارم شما سفارشی ، دعایی ، درخواستی ندارید

و

 آقای بهاءالدین فرمودند: من یك دعایی دارم ؛ در كوچه  بنی‌هاشم همان جایی كه مادرم حضرت فاطمه را سیلی زدند شما بروید و از خدا بخواهید كه دعای من مستجاب شود ، همین.

و من به  مدینه رفتم . اما سفارش آقا را فراموش كردم و در مكه بودم كه یادم آمد آقا سفارش دعا داشته‌اند دوباره به مدینه برگشتم و دعا كردم كه خدایا دعای آقای بهاءالدین مستجاب شود

(از این مساله فقط خود خبر داشتم)

 وقتی به قم آمدم و خدمت آقا شرفیاب شدم آقا فرمودند ، حالا دیگر سفارش من را در مدینه فراموش می‌كنی و به مكه می‌روی و برمی‌گردی...!


من هم عذر خواستم و حسابی شرمنده شدم و بعد به آقا گفتم ، آقا دعایتان مستجاب شد .

 گفتند: بله ، خدا را شكر دعای من مستجاب شد.


بعد گفتم آقا لطف بفرمایید كه اگر مانعی ندارد مضمون دعایی كه داشتید را بیان كنید ، آقا نپذیرفتند و من خیلی سماجت كردم و بالاخره آقا فرمودند :

«من دعایی كردم كه آیت‌الله خامنه‌ای خدمت حضرت امام زمان(عج) برسند كه خدا را شكر این دعا مستجاب شد و آقا سیدعلی آقا خدمت ولی عصر رسیدند.»

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 118 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد

 در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد

تمام دفترعمرم سیاه  شد اما 

 امید دیدن رویت دوباره پیدا شد

یا صاحب الزمان ادرکنی 

خدا کند که رضایم فقط رضای تو باشد

هوای نفس نباشد همه هوای تو باشد

خداکند که گزارت بیفتد به منظر چشمم

 که سجده گاه نمازم به جای پای تو باشد

دلم عجیب گرفته است مثل سابق نیست


زمین برای ظهورت هنوز لایق نیست


مگر نه سیصد و اندی سوار در راهند


چرا خبر ز یکیشان در این دقایق نیست


اللهم عجل لولیک الفرج

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 136 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا میدانستید که124000پیامبر و امامان معصوم،همگی و همگی منتظر حضرت مهدی(عج) بوده و هیتند.(از آدم تا خاتم...)-(((منتظر همان لحظه ای که اربابمات مهدی(عج) دست خود را به خانه کعبه و می گوید یا اهل العالم انا المهدی و...)
یعنی اگر ما برای ظهور امام عصر(عج) کاری انجام دهیم یا زمینه ساز ظهور باشیم،برای همه ی پیامبران و امامان کاری انجام داده ایم.
1-برای همین است که می گویند انتظار ظهور(زمینه سازی) افضل اعمال است.
2-برای همین است که می گویند به زمینه سازان ریاکاران ظهور هم پاداش داده می شود.
3-برای همین است که می گویند اشک بر امام حسین(ع) بدون درک مهدی و غیبتش بی فایده است.
4-برای همین است که می گویند هر کس در حوزه کاری خودش و مسئولیتش ، اگر نگاه آخرالزمانی نداشته باشد،خائن است.
و هزاران حرف دیگر که درمورد امام زمان(عج) گفته می شود و ما به راحتی از آن می گذریم و به آن اعتنایی نمی کنیم.
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بر ما،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بر ما

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • (دلنوشته ای به امام عصر(عج))
    دشمنان بدانند حتی اگر از سرهایمان کوه ها بسازنند فرزندانمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند ، خامنه ای تنها ماند .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 449
  • بازدید سال : 5,860
  • بازدید کلی : 46,050