loading...
چاووش ظهور
سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 180 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

حجاب یعنی...

افسران - حجاب یعنی...



حجاب آوای ملکوتی جمال طلبی معنوی زن است.

حجاب تلالو شبنم بر چهره ی زیبای گل است.

حجاب تضمینی برای تداوم خط زیبای شرافت است

حجاب تداوم بخش آیه های مهربانی متقابل همسران است.

حجاب بوته ی خوشبوی گل عفاف است

حجاب سپری است قوی در برابر شمشیرهای تهاجم فرهنگی.

حجاب سند اطاعت از فرمانده هستی است.

حجاب زنجیری گران بر دستهای دیو گناه است.

حجاب زنجیری گران بر دستهای دیو گناه است

حجاب گامهای بلند انسان در کوچه های معانی است.

حجاب یعنی به جای شخص، شخصیت را دیدن.

حجاب یعنی به همه ی نا محرمان و ظاهر بینان "نه" گفتن.

حجاب، عفاف وشخصیت ومتانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی گرانبها در بر می گیرد.

حجاب، سپری در برابر رهزنان گوهر عفاف است و موجب کمانه کردن تیر زهرآلود چشم ناپاکان.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 114 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)

نخست وزیر اسرائیل: بی بند و باری را از طریق ماهواره در ایران ترویج کنید!

افسران - نخست وزیر اسرائیل: بی بند و باری را از طریق ماهواره در ایران ترویج کنید!

نخست وزیر اسرائیل در کنگره آمریکا: ترویج بی بندو باری و زندگی مادی و جنسی عواملی هستند که پخش آن ها از طریق برنامه های تلویزیونی ماهواره ای می تواند نقش تعیین کننده در حکومت ایران داشته باشد.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 198 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

توجه!!!!در جاده انقلاب روی تابلو نوشته شده: جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید، با دنده لج حرکت نکنید، سبقت ممنوع، ...

افسران - توجه!!!!در جاده انقلاب روی تابلو نوشته شده:  جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید،  با دنده لج حرکت نکنید، سبقت ممنوع، ...

در جاده انقلاب روی تابلو نوشته شده:
جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند، با احتیاط برانید،
با دنده لج حرکت نکنید، سبقت ممنوع،
دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از هرگز نرسیدن به امام است
حداکثر سرعتتان از سرعت ولایت فقیه بیشتر نباشد،

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 108 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

                                                                                                           چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت

 

چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت،،،چاووش چت

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 129 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

با پرداخت اندکی پول(1000تومان)(بستگی به سفارشتان دارد)به شماره کارت بانک ملی (6037991815867159) متن دلخواه شما روی  گوشی های همراه به شهر های دلخواه شما میفرسیتم و تبلیغاتی گسترده برای شما میشود.

هر چه پول بیشتری پرداخت شود تبلیغات بیشتری انجام میشود

کار مشکلی نیست،فقط کافیست شما متن تبلیغاتی خود و نام ونام خانوادگی و شماره فیش پرداخت خود را به آدرس ایمیل روبرو ارسال کنید(chavosh@live.com) تا درآمد روزافزون خود را در هر شغل وکار و درآمدی که هستید مشاهده کنید. 

 در ضمن قبل از پرداخت فیش از طریق ایمیل بالا تقاضای سفازش کنید و تا از طریق ایمیل چاووش ، سفارش شما تایید نشده ، فیش پول را پرداخت نکنید(زیرا ما باید حساب سامانه  و حساب بانکی راچک کنیم). و اگر شما قبل از سفارش فیش پول را پرداخت کنید ، به منظور کمک به سامانه منظر می گردد.

(سامانه پیامکی چاووش)

تن

ما مینشینیم و میگوییم فلانی پولدار شد ولی به این فکر نمیکنیم که او ریسک کرد که پولدار شد

به یک اقتصاد دان گفتند اگر 10 ملیون داشته باشی چگونه آن را به کار میگیری، او گفت:9ملیون آن را تبلیغ میکتم و بقیه را به کار میگیرم

پس شما تبلیغاتتان را به ما بسپارید و شاهد پیشرفت خود باشید.

اتنم

به امید روزی که همه فکر معقول کنند

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 105 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

 

 

گفت: جد شما حسین بن علی (ع) الان کجاست؟

 

گفت: جد شما حسین بن علی (ع) الان کجاست؟
حضرت صادق(ع) فرمود: چقدر جثه تو کوچک و سوال تو بزرگ است.
روح جد من در عرش خداست و نگاهش به 2 نقطه است:
اول به زیارت کنندگان قبورش
و دوم به عزاداران مجلس عزایش

 

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 107 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)
این که می گویند ایشان در انتخابات شرکت نمی کرد نادرست است.آیت الله بهجت شرکت نکردن در انتخابات را حرام می دانست. ولی ازآنجایی که از دوربین ها فراری بود لذا در انظار عمومی رای نمی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی بهجت در گفت و گو با جهان گفت: در زمان آیت الله بهجت شایعاتی نسبت به ایشان روا شده است که ناحق بوده و ایشان همیشه توصیه می کردند که به این شایعات جواب ندهم.

وی تصریح کرد: کسانی هستند که در ظاهر به ایشان تواضع می کنند ولی در باطن بزرگترین خنجرها را به ایشان می زنند که من می دانم این هاچه کسانی هستند.
 
وی در تکذیب اولین شایعه ابراز داشت: عده ای با ظرافت خاصی، روز جمعه ای را در تقویم مشخص کرده اند و آن روز در سال 1414 را روز ظهور امام زمان مشخص کرده اند. این افراد اول این مطلب را از قول آقای بهجت نقل و به ایشان منسوب کردند و بعد با تقویم ثابت کردند این تاریخ در روز جمعه قرار داشته و مخاطب هم این مطلب را به راحتی باور می کرد.
 
وی ادامه داد: شایعه دیگری که منتسب به ایشان کرده بودند، این بود که ایشان گفته است در کرمان بناست زلزله ای رخ دهد که در پی انتشار این شایعه تماس های مکرری گرفته می شد برای اطلاع یابی از صحت این خبر.

وی افزود: این افراد در ساختن شایعات به اینجا هم بسنده نکردند و در ادامه گفتند که آقای بهجت رفتن به خیابان صفاییه را حرام اعلام کرده است. یک وقتی ایشان بعد از نماز با جوانی مواجه شدند و آن جوان گفت که آقا شما چرا رفتن به این خیابان را حرام اعلام کرده اید؟ آیت الله بهجت گفتند که من این را گفته ام؟  آن جوان گفت از قول شما گفته اند که در آن خیابان مغازه هایی وجود دارد که ویترین ها جالبی ندارد.

وی ادامه داد: آیت الله بهجت در جواب این شخص گفت که حالا اگر همین مغازه ها در خیابان های دیگری وجود داشته باشد چه؟ باز هم رفتن به آن خیابان ها حرام است؟ این در صورتی است که منزل آیت الله بهجت در همین خیابان صفائیه قرار دارد.

شیخ علی بهجت شایعه دیدن قاتل امام زمان(عج) و بیهوش شدن موقع گرفتن وضو را نیز تکذیب کرد.
وی افزود: بازهم شایعات را بردند بالا و به بحث های مالی رساندند و گفتند که آقای بهجت این قدر از وجوهات مردمی دریافت کرده است وقتی ما حساب کردیم در 15سال مرجعیت ایشان حتی نصف این مال را هم به ایشان به عنوان وجوهات از سوی مردم نداده اند.
 
وی شایعه ای که ایشان در نظرات فقهی شان است که باید در عصر غیبت خمس را در زیر خاک پنهان کرد تا خود امام زمان تشریف بیاورد را رد کرد و اظهارداشت: ایشان معتقد بودند که در زمان غیبت کار مسلمانان نباید لنگ بماند و اصل ولایت فقیه را قبول داشتند.
 
وی شایعه تعطیلی دفتر آیت الله بهجت را نیز از سوی دفتر مقام معظم رهبری تکذیب کرد و افزود عده ای با پخش این شایعه قصد ضربه زدن به ایشان را داشتند و مقام معظم رهبری نیز در این حادثه مظلوم واقع شد.

وی در پاسخ به این سووال که می گویند ایشان دیانت را از سیاست جدا می دانست صحیح است یا خیر اظهار داشت: ایشان در سیاست کاملا صاحب نظر بود و نظرات را خود را هم اعلام می کرد، ولی به اهلش نه به رسانه ها و تلوزیون که به هیچ کاری نیاید.

وی ادامه داد: این که می گویند ایشان در انتخابات شرکت نمی کرد نادرست است.آیت الله بهجت شرکت نکردن در انتخابات را حرام می دانست. ولی ازآنجایی که از دوربین ها فراری بود لذا در انظار عمومی رای نمی داد.

وی بحث موت اختیاری را از آنجایی مورد تایید قرار داد که امام خمینی نقل کرده اند و افزود عارفی بود که می گفت که من 25 مقام از ایشان می شناسم که عهد کردم که به کسی نگویم.
 
وی کراماتی نظیر طی الارض و چشم بصیرت ایشان را نیز تایید کرد و افزود علاوه بر اینها دیدارهایی هم ایشان با امام زمان داشته اند که متاسفانه عده ای از صحت این رویداد ها سوء استفاده کردند.

وی شایعه نماز خواندن پشت سر امام زمان را بی اطلاع دانست و ابراز کرد در تاریخ بودند کسانی که پشت سر امام زمان نماز خواندن ولی حداقل بنده اطلاع ندارم که ایشان نماز خوانده اند یانه؟

وی در پاسخ به این سووال که آیا آیت الله بهجت در مورد رییس جمهور و یا شخصیت های دیگر کشور اظهار نظری کرده بودند گفت: ایشان به هیچ عنوان در مورد اشخاص اظهار نظر نمی کرد.

وی شایعات دیگری نظیر معتقد بودن ایشان به قمه زنی و رد نظریه ولایت فقیه و دیدن قاتل امام زمان هنگام وضو و بیهوش شدندش را نیز تکذیب کرد.

وی ابراز داشت: در نقل و قول این شایعه ای که گفته شده است آیت الله بهجت از یکی از دوستانش در مورد ظهور می پرسد و او می گوید که امام زمان فرموده پیرمردها هم امید داشته باشند مقداری اشتباه صورت گرفته شده است و ایشان از کسی این سووال را نپرسیده بلکه درستش این است که آیت الله ناصری از آیت الله بهجت پرسیده آیا بشارتی از ظهور دارید که ایشان می گوید کسی بعد از نماز آمد کنار محراب و گفت امام زمان گفته است پیرمردتر از تو و آیت الله بهجت هم امید داشته باشند که ظهور را درک خواهند کرد.
 
دفتر آیت الله بهجت تاکید می کند که این شایعه متاسفانه این طور نبوده که آیت الله بهجت قصد انتشارش را داشته باشد و بعد از شنیدن این خبر هم ایشان بسیار ناراحت می شوند و می گویند که اگر می خواستم که کسی بداند می گفتم.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 151 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

۱- آیت الله سید محمد مهدی لنگرودی:

برای شناخت ایشان:
۱- قبل از اینکه پدرش بداند که خانمش باردار است آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی به ایشان میگوید و همین اسم را برای او انتخاب میکند.

۲- علاقه ی زیادی که به بحضرت مهدی (عج) دارد لقب عبدالصاحب را برای خود انتخاب میکند.

۳- کرامات زیادی دارد و چشم برزخی

۴- بیش از ۱۵جلد آثار ارزنده و... برای شناخت بیشتر به کتاب پرهای صداقت ص ۱۶۱الی ۱۶۴مراجعه شود.

خوده حضرت آیت الله محمد مهدی لنگرودی می فرمایند:

در مشهد دیداری با سید حسنی داشتم (همان کسی که قبل از ظهور حضرت قیام می کند) ایشان سید حسنی به جریان چزیره خضراء اعتقاد داشتند ولی فرمودند: محلی که عده ای می گویند مثل مثلث برمودا و جاهای دیگر درس نیست.

در مورد انقلاب اسلامی نظرشان این بود که فاصله بین انقلاب با ظهور حضرت کمتر از ۴۰ سال است و می گفتند این مطلب را در ضمن احادیث علائم ظهور برداشت کرده اند و یکی از شاگردانش گفت آقا فرمود یک روز چشم باطنی ام باز شد و چیزهایی را می دیدم که اذیت میشدم از خدا خواستم که از من بگیرد و آن حالت به من دست ندهد.

منبع : پرهای صداقت ص ۱۶۳محمد لک علی آبادی.

توضیح : سید حسنی نامبرده طبق احادیث و روایات حدوداً ۳ ماه به قیام حضرت براثر جنایاتی که سفیانی در عراق ببار می آورد برمی تابد و رزمندگانی داوطلب به سمت اهواز حرکت میکنند. به اهواز که می رسند در همان گیرودار شایعه میشود که حضرت مهدی قیام نموده سفیانی چند لشکرش را می فرستد که او را بگیرند و بیاورند که در بین مکه و مدینه سرزمینی بنام بیداء همه به زمین فرو میروند و چند لشکر سفیانی با ایرانیان و نیروهای سید حسنی درگیر می شوند که لشکریان سفیانی شکست می خورند و فرار می کنند. سید حسنی و نیروهایش به سمت حضرت مهدی حرکت می کنند و با او بیعت می نمایند.


۲- استاد شیخ عبد القائم شوشتری

 

حضرت استاد شیخ عبد القائم شوشتری می فرمایند یکروز در سفری که به سوریه رفته بودم خیلی هوا گرم بود بقصد زیارت حضرت مقداد حرکت کردم و پس از جستجوی زیاد قبر ایشان را پیدا کردم. صدایی از قبر جناب مقداد به من گفت: تا کی میخواهی به زیارت مقدادها رفته بیایی، برو سراغ مقدادهای زنده. حاج آقای شوشتری اهل باطن بودند و باطن اشخاص را میدیدند و گاهی خدمت رجال الغیب می رسیدند که می توانید در کتاب پرهای صداقت محمد لک آبادی ص ۲۰۰تا ۲۰۹بخوانید و کرامات ایشان را ملاحظه بفرمائید.

حضرت آقای شوشتری فرمودند:

اخیراً درمکه با شخصی که از رجال الغیب بود برخورد کردم، سوالات متفاوتی از ایشان پرسیدم و جوابهایی را مرحمت کردند یکی از سوالات من این بود که آیا ظهور نزدیک است؟ در جواب فرمودند:  "ظهوره نزدیک" از آنچه که در ذهن شماست هم نزدیک است.

حضرت آقای شوشتری می فرمایند که در ذهن من این بود که مسیحیان در سال ۲۰۰۰میلادی در محل عروج حضرت مسیح جمع شده بودند و می گفتند که جناب مسیح علیه السلام وقتیکه رفته فرموده من ۲۰۰۰ سال دیگر می آیم ولی من عقیده داشتم و دردلم بود که آنها اشتباه میکنند چون وقتیکه حضرت مسیح به آسمان عروج کرد، حدود ۳۳ سال سنش بود. وقتیکه بگوید من ۲۰۰۰ سال دیگر می آیم ( میشود سال ۲۰۳۳) چون ۳۳ سال از سال ۲۰۰۰ گذشته. خلاصه بنده در ذهنم بود که حضرت مسیح در سال ۲۰۳۳ می آید و واضح است حضرت مسیح که فرود می آید پشت سره آقا امام زمان نماز می خواند یعنی آقا ظهور کرده است که آن فرد رجال الغیب گفت از آنچه که درذهن شماست هم نزدیکتر است.

منبع:  پرهای صداقت محمد لک آبادی ص ۲۰۳


در هفته نامه ی صبح صادق مورخه 20/6/85 میخوانیم: آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید فرمودند: گسترش فرهنگ مهدویت در سراسرجهان، بشارتی بر نزدیکی ظهور منجی موعود عج است. وی در جمع زائران و شیفتگان امام عصر عج جمعه شب در مسجد جمکران افزودند: امروز باعنایت پروردگار ، در اقصی نقاط دنیا شاهد جشن و سرور میلاد منجی عالم بشریّت هستیم و طبق روایات رسیده این برنامه ها و تشکیلات نشان از نزدیک بودن ظهور حضرت مهدی عج دارد.

هفته نامه صبح صادق 20/6/85


آیت الله خزعلی فرمودند: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی فرمودند: این انقلاب شکست خوردنی نیست و روزی میرسد که ما اسلام را به تمام جهان صادر میکنیم.و مقدمات ظهور امام عصر عج را فراهم میکنیم. امروز شاهد تحقق بیانات امام خمینی ره هستیم.

روزنامه کیهان 9/7/86


استاد حمید سبزواری از شعرای معروف فرمودند: ... امروز ضرورت پرداخت به مسآله ی ظهور بیش از هر زمانی احساس میشود. بنظر من از علائم ظهور چیزی باقی نمانده است. و وقایعی که میگذرد نوید ظهور میدهد. وظیفه ی ما این است که برای اینکه یار و حامی امام زمان عج باشیم خودمان را بسازیم.

روزنامه جوان 12/2/84


حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس شعبه ی اول دادگاه عالی انتظامی قضات ( در حال حاضر) در دعای ندبه روز جمعه 22/12/84 که از تلویزیون سراسری پخش میشد: فرمودند: برادران! برای آقا نیرو جمع کنید. سرباز جمع کنید. بخدا آقا داره میاد و هم در جمعه بهمن ماه 89 مشابه آن.


محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در همایش ایرانیان مقیم خارج در خطاب به آنان فرمودند: شما امروز در یک مقطع سرنوشت ساز تاریخی قرار دارید، یک دوران جدید آغاز می شود و شما در این دوران هستید. خود را مجهز و آماده کنید که آینده ی درخشان متعلق به شماست.

روزنامه خراسان 12/5/89

 - - -            - - -             - - -        - - -

و در دیدار با مدیران و منتخبان استاد کردستان فرمودند: اعتقاد شخصی من است که همه ی انبیاء الهی آرزو داشتند زمان ما را درک کنند چرا که پیچ تند و آخرین پیچ تاریخ است و عبور از گردنه ایست که نتیجه زحمات تمام انبیاء است. قرار است در این دوره از پیچ ظلم تحقیر، به دوره ی درخشان تاریخی برسیم. امروز همه ی مدّعیان شکست خورده اند، مارکسیست ها کارشان تمام شده است و سرمایه داران هم به آخره خطّ رسیده اند و تنها راه، بازگشت به راه انبیاء الهی باقی مانده است.

روزنامه خراسان 3/2/90

 


آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه ی تهران ۱/۴/۸۶ ضمن  یادآوری ششم تیر سال ۱۳۶۰ ( روز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب) فرمودند: مصلحت خدا بر این بود که حضرت آیت الله خامنه ای از آن سوء قصد جان سالم به در ببرند و امروز سکان دار کشتی امت اسلامی باشند تا پرچم اسلام را بدست صاحب اصلی اش برسانند.

روزنامه کیهان 2/4/86

 


در کتاب " آیا ظهور امام زمان نزدیک است؟"، واحد تحقیقاتی گل نرجس ص ۲۴۲در علائم قبل از ظهور اشاره به رهبری مقام معظم رهبری نموده است. و با اشاره به سخنی از بزرگان حقّ و حقیقت که در ماه رمضان تماس با ایشان داشته اند آن بزرگ فرموده است: مقام معظّم رهبری فردی صالح و منتظر واقعی امام عصر عج می باشد و در یک بیان (که عین آن بیان را نمی توان عنوان کرد) به مظلومیت ایشان اشاره مستقیم نمودند. نکته ی قابل توجه دیگر اینکه این سّید جلیل القدر خراسانی وظیفه ی بسیار مهمّ و حساسی در قبال ظهور بر عهده دارند که این وظیفه از اسرار است و قابل ذکر نیست. کسانیکه مخلصانه به امام عصرعشق می ورزند نسبت به ایشان ارادت خاصّی دارند.

منبع : آیا ظهور امام زمان نزدیک است؟ ص ۲۴۲


    متن سخنرانی سید حسن نصرالله در خصوص نزدیکی ظهور
 
این سخنرانی قبل از سال 2007 صورت گرفته است.


آنچه به شما می گویم: ما به زمان (وعده داده شده) نزدیک می شویم. به این زمان که فرصتی الهی در تاریخ است. به دگرگونی هایی نزدیک می شویم که در قرن بیستم به وجود آمده اند و نیز تحولاتی که در ابتدای قرن بیست و یکم آغاز شده اند.

آنچه تاکید می گردد این است که ما به سرعت در جهت نیل به این استحقاق، طی مسیر مینماییم.

ای برادران و خواهران، همانا مهدی (عج) و مسیح (ع) هر دو قطعاً در آینده ایی که در حال طلوع است خواهند آمد.
 
ما ملتهای مستضعف و ستم دیده در آخرالزمان هستیم و به یقین می دانیم که سرانجام این عیار (حق و باطل) و پایان این جنگ، دارای نتایج و پایان روشنی است.
 

امید، صبر، یقین و انتظار، چیزهایی هستند که داشتن آن ها بر ما واجب است.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 109 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

چرا مذهب شیعه بهترین مذهب است؟

برتری مذهب شیعه

 

پرسش:

چرا مذهب شیعه بهترین مذهب است؟ من خودم پیرو مذهب شیعه هستم، اما نمی دانم شیعه چه برتری نسبت به وهابیت دارد... یک وقت خدای نکرده از اون 72 فرقه مسلمان نباشیم که گمراه شده اند؟ چطور می توانم مطمئن شوم؟

پاسخ:

برتری مذهب تشیع نسبت به سایر مذاهب به جهت "حق" بودن آن است، و دین حق در هر دوره ای منحصراً فقط یک دین است. خدای متعال در هر برهه ای دارای یک شریعت است و هر دین غیر از آن یا از اساس باطل و دروغ است و یا منسوخ و منقرض.

تعدد ادیان الاهی و مذاهب آسمانی که تاکنون بر بشریت نازل گردیده، تعدد طولی است نه عرضی، بدین معنا که دین جدید ناسخ و مکمل دین پیشین است و با آمدن دین جدید تاریخ مصرف دین قبلی منتفی و از رسمیت می افتد و جای خود را به دین جدید می دهد و بر همه لازم است که از آیین جدید پیروی نمایند و به آن ایمان بیاورند. برای همین در متون مقدس و نصوص دینی، از کسانی که به دین جدید ایمان نمی آورند، به عنوان "کافر" یاد می شود.

اسلام آخرین و کامل ترین دین است که برای بشر فرستاده شده و خداوند دینی جز اسلام را نخواهد پذیرفت. "ان الدین عندالله الاسلام"؛[1] بدون تردید دین در نزد خدا فقط اسلام است. "و من یبتغ غیر الاسلام دینا فلن یقبل منه"؛[2] هر کس آیینی جز اسلام را برگزیند از او پذیرفته نخواهد شد.


متأسفانه مسلمانان نیز همانند اقوام و صاحبان ادیان گذشته به مذاهب گوناگونی متفرق شدند و قطعاً همه آنان در آن واحد بر حق نخواهند بود، پیامبر گرامی اسلام فرمود: "ان امّتی ستفرق بعدی علی ثلاث و سبعین فرقة، فرقة منها ناجیة، و اثنتان و سبعون فی النار"؛ پیروان من بعد از من به هفتاد و سه فرقه متفرق خواهند شد، تنها یک گروه نجات پیدا می کنند و هفتاد و دو فرقه دیگر اهل آتش خواهند بود.[3] مذهب حقه و فرقه ناجیه در میان مذاهب اسلامی مذهب شیعه اثنی عشری است و تشیع، همان اسلام راستین و حقیقی است. پیامبر گرامی اسلام فرمود: "ایها الناس انی ترکت فیکم ما ان اخذتم به لن تضلوا، کتاب الله و عترتی اهل بیتی"؛ مردم! من در میان شما چیزی به ودیعت نهادم که اگر بدان اخذ کنید هرگز گمراه نخواهید شد، کتاب خدا و عترت خودم، یعنی اهل بیتم.[4]

ابوذر غفاری صحابی ثقه و جلیل القدر پیامبر خدا (ص) نقل می کند: "سمعت النبی (ص) انه قال: الا ان مثل اهل بیتی فیکم مثل سفینة نوح فی قومه، من رکبها نجی و من تخلف عنها غرق"؛. بدانید: من از پیامبر (ص) شنیدم که فرمود: مثل اهل بیت من در میان شما مثل کشتی نوح برای قوم نوح است، هر که در این کشتی نشیند نجات یابد و هر که تخلف کند غرق گردد.[5]

اساس و پایه مذهب تشیع، توحید و عدل و نبوت و امامت و معاد است، و شیعه قائل به امامت دوازده امام معصوم (ع) به عنوان جانشین پیامبر اسلام (ص) می باشد که اول آنان علی (ع) و آخر آنها مهدی (عج) است.

در روایات وارده از رسول گرامی اسلام به تعداد و حتی نام های دوازده امام معصوم (ع) تصریح شده است. روزی عبدالله بن مسعود در میان جمعی نشسته بود که عربی بیابانی پیدا شد و از آنان پرسید کدامیک شما عبدالله بن مسعود هستید؟ عبدالله جواب داد: من. عرب پرسید: هل حدثکم نبیکم کم یکون بعده من الخلفاء؟ قال: نعم، اثناعشر، عدد نقباء بنی اسرائیل. آیا پیامبر شما، تعداد جانشینان بعد از خودش را برای شما بیان کرد؟ - آری، دوازده نفر، به تعداد نقیبان بنی اسرائیل.[6]

دلیل ما بر حقانیت تشیع قرآن و سنت است، خداوند در قرآن به ما دستور داده است تا از خدا و رسول و اولی الامر ـ که طبق تصریح رسول اکرم (ص) همان امامان شیعه اند ـ پیروی کنیم. در آیات فراوانی از قرآن به مسئله امامت و ولایت اشاره شده است. آیاتی چون: "و انذر عشیرتک الاقربین"؛ "انما ولیکم الله و رسوله و المؤمنون الذین یقیمون الصلاة و یؤتون الذکوة و هم راکعون"، "یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته"، "الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دیناً"ً، "انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت"، و ... .

پیامبر (ص) نیز به تصریح تاریخ و روایات همواره از امیرالمؤمنین علی (ع) به عنوان وصی و جانشین خویش یاد می فرمود، چنان که طبری در تاریخ خویش نقل می کند که هنگامی که آیه "و انذر عشیرتک الاقربین" نازل شد پیامبر به اقوام خود فرمود: خدای متعال به من دستور داد تا شما را به سوی او دعوت کنم، پس هر کدام از شما که مرا در این امر یاری کند برادر و وصی و جانشین من خواهد بود، علی (ع) فرمود: من ای رسول خدا در این راه تو را یاری خواهم کرد، پیامبر دست در گردن علی (ع) انداخت و فرمود: همانا این (علی) برادر و وصی و جانشین من در میان شما است، از او بشنوید و مطیع او باشید. خویشان پیامبر (ص) در حالی که می خندیدند برخاستند و به ابوطالب ـ به تمسخر ـ گفتند: او به تو دستور داد تا مطیع پسرت باشی و فرمانبردار او باشی.[7]

پیامبر در آخرین سال عمر خویش، در برگشت از حج که معروف به حجة الوداع گردید، در منطقه غدیر خم رسماً علی بن ابی طالب (ع) را به عنوان امام و زمامدار مسلمانان منصوب و معرفی فرمود و به همه حاضران دستور داد تا با علی به عنوان امیرالمؤمنین بیعت نمایند و این سخن معروف آن حضرت در آن روز است که فرمود: "من کنت مولاه فهذا علی مولاه"؛ هر کس که من زعیم و فرمانروای اویم علی (ع) نیز مولی و فرمانروای اوست. این حدیث از احادیث مشهور و متواتر اسلام است.

این اجمالی بود از دلایل برتری و حقانیت شیعه بر سایر مذاهب از نگاه درون دینی و با استناد به آیات و روایات. البته می توان از منظر برون دینی به این مسئله پرداخت و به مقایسه بین آموزهای شیعه و غیر شیعه اقدام نمود و به برتری شیعه حکم کرد، اما این بحث را به وقت دیگر موکول می کنیم.؟؟؟؟

اما راجع به وهابیت کافی است به این نوشته سید مصطفی رضوی در کتاب "اطلاعات سیاسی و مذهبی پاکستان" بسنده کنیم که وهابیان، تمام فرق اسلامی از شیعه و سنی را در زمره مشرکان و کفار و بت پرستان می شمارند، حاجت و زیارت و احترام و تعظیم قبور حضرت پیامبر و ائمه اطهار را نوعی بدعت و بت پرستی قلمداد می کنند و حرام می دانند. آنها سلام و تکریم و احترام به پیامبر را جز در نماز جایز نمی دانند، و پایان زندگی دنیوی او را، پایانی بر بزرگداشت و گرامی داشت او می دانند. هرگونه آثار، گنبد و بارگاه بر قبور ائمه و بزرگان را بدعت می دانند و معتقدند که حضرت رسول (ص) یک بشر با همه ناتوانی ها و ضعف های بشری بوده و مرده است و هیچ خبری از ما و جهان امروز ندارد، لذا زیارت قبرش حرام است.[8]

داوری را به عقل سلیم شما واگذار کنیم که آیا این آموزه ها می تواند مطابق با فطرت و قرآن باشد. آیا این است محبت به اهل بیت که مزد رسالت قلمداد گردیده است[9]و آیا قرآن نفرموده است که شهدا زنده اند و در نزد خدا روزی می خورند[10] و آیا مقام پیامبر (ص) از شهدا کمتر است؟! و...

 

منابع:
1. آل عمران، 19.
2. آل عمران، 85.
3. الابانة الکبری، ابن بطة، ج 1، ص 3؛ خصال، ص 585.
4. کنزالعمال، ج 1، ص 44، باب الاعتصام بالکتاب و السنة.
5. المستدرک علی الصحیحین، ج 3، ص 151.
6. خصال، ص 467.
7. تاریخ طبری، ج 2، ص 320، طبع مصر؛ کامل ابن اثیر، ج 2، ص 41، طبع بیروت.
8. سید مصطفی، رضوی، اطلاعات سیاسی و مذهبی پاکستان، ص 63- 64.
9. "قُلْ لا أَسْئَلُکُمْ عَلَیْهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِی الْقُرْبى"‏، شورى،23.
10. آل عمران، 169.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 213 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

عصر ایران: مقامات عربستان سعودی اعلام کردند 5 متهم اهل یمن را به دلیل قتل یک سعودی، گردن زده شدند و سپس جنازه آنها در ملاء عام آویزان شد.

 خبرگزاری یونایتدپرس گزارش داد، این اقدم سه شنبه در شهر جیزان در جنوب عربستان سعودی و در نزدیکی مرزهای یمن انجام شد.

با اعدام این 5 نفر، تعداد افراد اعدام شده در کشور عربستان سعودی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون به 42 نفر رسید.

در عربستان سعودی افرادی که در اتهامات تجاوز جنسی، قتل، قاچاق مواد مخدر، سرقت مسلحانه و ارتداد محکوم شوند؛ اعدام می شوند.

اعدام در عربستان سعودی از طریق گردن زدن با استفاده از شمشیر یا شلیک گلوله در ملاء عام انجام می شود.

در سال 2012 میلادی 76 نفر، در سال 2011 میلادی 79 نفر و در سال 2010 میلادی 27 نفر در عربستان سعودی اعدام شدند.





سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 184 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

با سلام

دوستان عزیز تا حالا با خودتون فکر کرده بودید که نسبت رهبر انقلاب که عنوان ولی امر مسلمین را به همراه دارد و او را نائب امام زمان (عج) می نامند با حضرت مهدی (عج) چیست؟؟

یعنی جدای از ارتباط معنوی که باید برقرار کنند با همدیگر آیا ارتباط فیزیکی و ملاقات رو در رو هم باید داشته باشند ؟؟

و در صورت مثبت بودن آیا چنین امری صورت گرفته است؟؟

در بین برخی از مطالب به این مطلب از عارف واصل دورانمان حضرت آیت الله سید رضا بهاء الدینی برخوردم که جوابگوی این پرسش ماست

برای همین هم این مطلب رو در این تاپیک برای آنانی که دلشون منور به ایمان محمدی (ص) و علوی (ع) گشته قرار می دهم تا همگی استفاده ببرید

درضمن دراین رابطه اگر مطلبی هم داشتید ماها را بی بهره نذارید 

حاج آقا دکتر محمدی  به بیان خاطره‌ای به نقل از حاج آقا «صدیقی» (سخنران معروف و از شاگردان آیت‌الله بهاءالدینی) پرداخت و گفت:


صدیقی به حضرت آیت‌الله بهاءالدین گفت ، آقای من سفر حج را در پیش دارم شما سفارشی ، دعایی ، درخواستی ندارید

و

 آقای بهاءالدین فرمودند: من یك دعایی دارم ؛ در كوچه  بنی‌هاشم همان جایی كه مادرم حضرت فاطمه را سیلی زدند شما بروید و از خدا بخواهید كه دعای من مستجاب شود ، همین.

و من به  مدینه رفتم . اما سفارش آقا را فراموش كردم و در مكه بودم كه یادم آمد آقا سفارش دعا داشته‌اند دوباره به مدینه برگشتم و دعا كردم كه خدایا دعای آقای بهاءالدین مستجاب شود

(از این مساله فقط خود خبر داشتم)

 وقتی به قم آمدم و خدمت آقا شرفیاب شدم آقا فرمودند ، حالا دیگر سفارش من را در مدینه فراموش می‌كنی و به مكه می‌روی و برمی‌گردی...!


من هم عذر خواستم و حسابی شرمنده شدم و بعد به آقا گفتم ، آقا دعایتان مستجاب شد .

 گفتند: بله ، خدا را شكر دعای من مستجاب شد.


بعد گفتم آقا لطف بفرمایید كه اگر مانعی ندارد مضمون دعایی كه داشتید را بیان كنید ، آقا نپذیرفتند و من خیلی سماجت كردم و بالاخره آقا فرمودند :

«من دعایی كردم كه آیت‌الله خامنه‌ای خدمت حضرت امام زمان(عج) برسند كه خدا را شكر این دعا مستجاب شد و آقا سیدعلی آقا خدمت ولی عصر رسیدند.»

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 144 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

زیباترین آرزوی زندگی ام این است که مهر بندگی خدا و عاشقی حضرت مهدی ( عج ) بر زندگی ام بخورد . انشاالله
................................
بابی انت وامی ونفسی و مالی و عسرتی و عشیرتی یا سیدعلی الحسینی الخامنه ای
..................................
دشمنان بدانند حتی اگر از سرهایمان کوه ها بسازنند فرزندانمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند که خامنه ای تنها ماند .
...................................
وقتی امام عاشقان غایب است
ولایت و اطاعت از خامنه ای واجب است .
...................................
ما بی خیال سیلی مادر نمی شویم .
....................................
تو سنگر روضه حسین دنبال شهادتم .
....................................
بخوان که این است بهترین آرزو (( اللهم عجل لولیک الفرج ))
....................................
تا شهادت فقط یک توبه فاصله هست....... انشالله
مرغک جامانده از پرواز

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 93 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

مبادا تلخی این نگاه ها محبت چادر را از دلت سرد کند....مبادا..

غصه نخور این روزها حسین هم غریب است...

مـادر هم غریب است

زینب هم غریب است

رقـیه هم غریب است

روزگار غریبیست ...

هــوا ممنونمـــ...گرم كه می شوی، تازه می فهمم لذت حجاب را..لذت بندگی را...!

همیشه حرف از رفتن هاســــــــــت کاش کسی ... 

                                                                     با آمدنش غافلگیرمان کنــــــــــــــد !!!
                                                                               اللهم عجل لولیک الفرج

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 118 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

 

بیا که صبر برایم چه خوب معنا شد

 در انتظار ظهورت دلم شکیبا شد

تمام دفترعمرم سیاه  شد اما 

 امید دیدن رویت دوباره پیدا شد

یا صاحب الزمان ادرکنی 

خدا کند که رضایم فقط رضای تو باشد

هوای نفس نباشد همه هوای تو باشد

خداکند که گزارت بیفتد به منظر چشمم

 که سجده گاه نمازم به جای پای تو باشد

دلم عجیب گرفته است مثل سابق نیست


زمین برای ظهورت هنوز لایق نیست


مگر نه سیصد و اندی سوار در راهند


چرا خبر ز یکیشان در این دقایق نیست


اللهم عجل لولیک الفرج

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 145 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (2)

سلام

بالاخره امام حسین(ع) شاه عالمین منو طلبید و گذاشت برم پابوسش.(نمیدونید که چه قدر خوشحالم)

با این که با گناهام دل امام حسین(ع) و امام زمان(عج) رو خون کردم ولی خدا و ائمه مهربون تر از این حرف ها هستند.

انشاالله 22 شهریور 92 راهی کربلا هستم و شما هم حال و وضعییت عراق رو خوب میدونید.

میخواستم هر کی یه متن حلالیت داره برام بفرسته.( اجرتون به امام حسین(ع) )  

حرم

بفرستین به نظرات یا ایمیلم(chavosh@live.com)

راستی اگه حرفی، حدیثی،درد دلی با امام حسین(ع) دارین بگین،(انشاالله حرفتون به حرمش میرسه)

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 572 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (5)

                                                                                                            
                     مداح،کربلایی سجاد بهروزی(یکی از مداح های مطرح استان فارس)

                                     (عکس)...جهرم،شب جمعه ی آخر ماه رمضان سال 92
                                     دانلود مداحی کربلایی سجاد بهروزی در همین وب سایت

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 123 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

       نماز خالص برای خدا




(در صورت انجام هر گناه نماز به پایین بر می گردد مگر به استغفار یا حلالیت)



       ((عرش خدا))

آسمان هفتم....................و یا هر گناه دیگری(پایین)

آسمان ششم...............................مال حرام(پایین)

آسمان پنجم..........................نگاه به نا محرم(پایین)

آسمان چهارم.....................................زبان بد(پایین)

آسمان سوم.......................................تحمت(پایین)

آسمان دوم.........................................شراب(پایین)

آسمان اول.........................................غیبت(پایین)



نکته:شرط اول بالا رفتن نماز،خالصییت آن است.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 136 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا میدانستید که124000پیامبر و امامان معصوم،همگی و همگی منتظر حضرت مهدی(عج) بوده و هیتند.(از آدم تا خاتم...)-(((منتظر همان لحظه ای که اربابمات مهدی(عج) دست خود را به خانه کعبه و می گوید یا اهل العالم انا المهدی و...)
یعنی اگر ما برای ظهور امام عصر(عج) کاری انجام دهیم یا زمینه ساز ظهور باشیم،برای همه ی پیامبران و امامان کاری انجام داده ایم.
1-برای همین است که می گویند انتظار ظهور(زمینه سازی) افضل اعمال است.
2-برای همین است که می گویند به زمینه سازان ریاکاران ظهور هم پاداش داده می شود.
3-برای همین است که می گویند اشک بر امام حسین(ع) بدون درک مهدی و غیبتش بی فایده است.
4-برای همین است که می گویند هر کس در حوزه کاری خودش و مسئولیتش ، اگر نگاه آخرالزمانی نداشته باشد،خائن است.
و هزاران حرف دیگر که درمورد امام زمان(عج) گفته می شود و ما به راحتی از آن می گذریم و به آن اعتنایی نمی کنیم.
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بر ما،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بر ما

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 126 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

اینو برای دوستانی که نمی دانند می گم:در روایت های متعددی از پادشاه فعلی عربستان سعودی(ملک عبدالله)به این مضمون اسم برده شده است:از پادشاهان عربستان در نزدیکی ظهور می میره 40 روز این مساله مخفی می ماند(از 31 روز پیش ازین پادشاه خبری نیست)بعد که خبر پخش می شود یه خونریزی کوچیکی تو عربستان میشه بعد حکومت عربستان مختل می شه به خاطر جنگی که برای قدرت بین شاهزاده ها اتفاق می افتد(الان چند ساله این اتفاق افتاده و چند ماه هست شدید شده و چند روز است که بسیار شدید شده)و... برای اطلاع کامل از این موضوعات به این منابع ارجاع کنید:
کتاب عصر ظهور . آقای علی کورانی
کتاب رهایی . آقای کامل سلیمان
و...


این یه توضیح کوتاهی بود برای دوستانی که اطلاع نداشتند حالا بخوانید:

خبری مهم و بشارت بخش ( بنا بر شواهد و دلائل متعدد به احتمال قریب به یقین ملک عبدالله مرده است!)  
انتشار خبر بیماری ملک عبدالله پادشاه 87 ساله عربستان چند هفته ایست محافل منتظران امام زمان(عج) و مبشران ظهور را غرق در شادی و سرور نموده است ، اخبار قابل تامل، مشکوک و گاه ضد و نقیضی که از دربار سعودی منتشر می شود ، لحظه به لحظه بر دامنه این موج شادی بخش و شرایط امیدبخش و حامل بشارت می افزاید هرچند عمق این شادی مقدس برای برخی قابل درک نیست. ما در این مقاله تلاش داریم تا نگاه کاملی به این مسئله در آینه روایات عصرظهور داشته باشیم ...  

با سلام و درود بر همه عزیزان و عرض تسلیت به مناسبت

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 113 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

نشونه هایی به عنوان علائم در روایات زیادی اومده كه مربوط به مدت اندكى قبل از ظهور و مربوط به آستانه و آغاز ظهوره ، این نشونه ها خیلی زیادند كه معروفترین و جامعترین اونا اینه که هرج و مرج در همه چیز دنیا مشهود میشه.
سراسر جهان پر از ظلم و جور و فساد میشه . (2)
این موضوع در ضمن یك روایت جامع بطور مشروح بیان شده و امام صادق اونا رو توی 119 ماده بیان كردن، که ترجمشو میتنید این پایین بخونید:

حضرت امام صادق (ع) به یكى از یارانش فرمود :

1. هرگاه دیدى : حق بمیرد و طرفدارنش نابود شوند.
2. و دیدى كه : ظلم همه جا را گرفته.
3. و دیدى كه : قرآن فرسوده شده و درست معنى نمى شود.
4. و دیدى كه : دین همچون ظرف

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 127 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

شهادت امیر المومنین امام علی (ع) بر حضرت بقیه الله (عج) و تمامی شیعیان ان حضرت تسلیت باد...

ترک‌ برداشتن دیوار مسجد کوفه در سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع)

آیا نشانه ای از بسیار نزدیك بودن ظهور محقق گردید؟

آخرین سفارش حضرت علی(ع) به علمدار كربلا:
ای عباس! در كنار حسین بمان كه مظلوم تر از برادرت نیست


همزمان با سالروز ضربت‌ خوردن امیرالمؤمنین(ع) بخشی از دیوار مسجد کوفه ترک برداشت؛ برخی مردم محلی از این اتفاق به عنوان معجزه یاد می‌‌کنند و آن را یادآور ندای جبرئیل امین می‌دانند که فرمود: تهدّمت والله ارکان الهدی؛ سوگند به خدا ارکان هدایت درهم ‌شکست.



به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز ضربت‌خوردن امیرالمؤمنین(ع)، دیوار مسجد کوفه از سمت باب الحجة ترک برداشت. به گفته شاهدان عینی این اتفاق با صدای رعب‌انگیزی همراه بوده است.

سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 231 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

دانشگاه انتظار بعد از 1172 سال همچنان دانشجو می پذیرد
متاسفانه این دانشگاه هنوز 313 فارغ التحصیل هم نداشته
این دانشگاه در تمام شبانه روز آزمون به عمل می آورد
مدارک لازم برای ثبت نام:
1- نماز اول وقت
2- ولایت مداری
3- دائم الوضو بودن
4- قلبی آکنده از یاد خدا
5- برگه ی تسویه حساب حق الناس
به امید عدم مشروطی در این دانشگاه


+اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • (دلنوشته ای به امام عصر(عج))
    دشمنان بدانند حتی اگر از سرهایمان کوه ها بسازنند فرزندانمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند ، خامنه ای تنها ماند .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 545
  • بازدید سال : 5,956
  • بازدید کلی : 46,146