loading...
چاووش ظهور
سرباز گمنام امام زمان(عج) بازدید : 113 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (1)

سلام آقای مهربانی...
میخوام بی مقدمه بگم خیلی برام دعا کنین.به قول بچه ها خیلی خیلی...
میدونم که میدونیدچرا میگم.آخه شما عین الله فی ارضه اید ونمیخوادمن بگم شما برام دعا میکنید
ولی این بار میخوام یه دعای ویژه کنید
میخوام دعا کنید توی این تنهاییم شما رو فراموش نکنم!
فراموش نکنم که خدا و شما همیشه و همه جا و در همه حال من رو می بینید.
دعام کنید آقا!
دعا کنید مشغله های روز مره ام باعث فراموشی شما نشه!
دعا کنید دلم بشه خونه ی شما
خونه ای امن و راحت که هیچ هوای نفسی و وسوسهای از شیطان نتونه بهش وارد بشه
اگر دست خودم باشه حتی اگر شیطون نیاد من میرم دنبالش میگم بیا!
ولی ازتون میخوام کمک کنید که دیگه حتی ذره ای فکر گناه نیفتم و دلم رو خونه شما کنم
آقا تو جامعه ما که خودتون میدونید حفظ ایمان داره کم کم رو به محال بودن میره!
کمکم کنید!من اگر خودم باشم هلاک میشم
نمیگم شیعتون هستم چون نیستم
نمیگم یار و یاورتونم چون اعمالم چنین چیزی رو تایید نمیکنه
ولی میگم محب تون ام و دوستتون دارم
اقا جون کمکم کنین راهی که خلاف رضای خدا و شما است نرم
و لحظه ای از یاد خدا غافل نباشم
آقا.............. دعایم کنید
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط news در تاریخ 1395/10/05 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

اهداف اصلی این سایت اطلاع رسانی از آخرین وضعیت مسلمانان جهان، نشان دادن چهره حقیقی اسلام ، انعکاس فرمایشات پیامبر اسلام محمد مصطفی (ص)، شریعت و احکام اسلامی می باشد که متاسفانه امروزه به چهره ای سرشار از اکاذیب و ریای غرب و گاه ضد انسانی تبدیل شده است.

در این دنیای فریبنده،غرب، پیامبر رحمت را پیامبر خشونت و دین اسلام را دینی خشن و ضد اخلاقی معرفی می کند.شایان ذکر است این سایت، بیان نقطه نظرات مشترک اسلام را با دیگر ادیان الهی بر عهده دارد که این مهم بی شک می تواند انسان های موحد را در سرتاسر جهان به یکدیگر نزدیک تر کند.
سایت مسلم پرس

سایت مسلم پرس پیام آور صلح و دوستی به همه مردم جهان است. مودت و دوستی را ترویج ، و به مبارزه با ظلم و استکبار می پردازد همانگونه که برای هیچ فردی پذیرفتنی نیست .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • (دلنوشته ای به امام عصر(عج))
    دشمنان بدانند حتی اگر از سرهایمان کوه ها بسازنند فرزندانمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواند ، خامنه ای تنها ماند .

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 538
  • بازدید ماه : 1,410
  • بازدید سال : 6,821
  • بازدید کلی : 47,011